تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: دستاورد‌های بیمه سلامت ایران را برای مردم تبیین کنید

  • کد خبر: ۱۹۲۵۷۳
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
استاندار خراسان رضوی: دستاورد‌های بیمه سلامت ایران را برای مردم تبیین کنید
استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: دستاورد‌های سازمان بیمه سلامت ایران را در قالب «جهاد تبیین» برای مردم تبیین کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمد وجدانی مدیرکل بیمه سلامت استان عصر امروز شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت بیمه سلامت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بیمه سلامت استان که با هدف گسترش عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و سلامت عمومی است، بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت بیمه سلامت افزود: مناسبت هفته بیمه سلامت فرصتی است تا دستاورد‌های هم سازمان بیمه سلامت ایران و هم به نوعی وزارت بهداشت و درمان با رویکرد جهاد تبیین جهت افزایش آگاهی مردم بیان شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی در ادامه ضمن بیان اهم اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در استان اظهار کرد: با توجه به رویکرد ویژه دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و سلامت عمومی، سازمان بیمه سلامت ایران گام‌های اساسی را در این عرصه برداشته که در نتیجه آن‌ها سطح رضایتمندی بیمه شدگان تحت پوشش افزایش چشمگیری داشته است.

محمد وجدانی افزود: پرداخت به موقع و منظم مطالبات مراکز درمانی، ارائه خدمات به زوجین نابارور، اجرای طرح‌هایی همچون پزشک خانواده، نظام ارجاع و اجرای طرح دارویار، از جمله مهمترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بهداشت و سلامت عمومی است.

وی ادامه داد: شاخص‌ترین اقدامی که نشانگر نگاه ویژه دولت در عرصه بهداشت و سلامت عمومی است و عملکرد خاص دولت به شمار می‌رود، همانا پوشش رایگان ۵ دهک اول درآمدی از بیمه سلامت است. در این راستا به گونه‌ای می‌توان گفت امروزه در سرتاسر کشور فردی نیست که فاقد پوشش بیمه از این منظر باشد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی تاکید کرد: از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی تعداد ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارای بیمه سلامت هستند که ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار نفر از آن‌ها درقالب دهک‌های یک تا پنج و بصورت کاملا رایگان تحت پوشش قرار گرفته‌ اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->